Jonna Ojala, upea ja menestyksekäs kauneusvaikuttaja Meikkimuija-brändin takana jakaa juuri uunista tulleen opinnäytetyönsä ’Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?’ suurimmat löydökset.
Meikkimuija-kauneusbrändillä on olemassa sekä blogi, että yli 18 000 seuraajan Instagram-tili, joten nämä vinkit kannattaa ottaa talteen!
Jonnan kertomana kuulemme muun muassa:
Kuinka paljon kauneusvaikuttajan tuottamalla sisällöllä pystytään vaikuttamaan seuraajien ostopäätöksiin
Mikä tekee vaikuttajasta uskottavan tuotesuosittelijan
Ärsyttääkö kaupallinen sisältö seuraajia ja jos kyllä, niin miksi
Nauhoite ja lisämateriaalit ovat avoinna jäsenille tapahtuman jälkeen. Tapahtuma järjestetään Zoomin välityksellä.
Sivustomme käyttää evästeitä
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.