Jonna Ojala, upea ja menestyksekäs kauneusvaikuttaja Meikkimuija-brändin takana jakaa juuri uunista tulleen opinnäytetyönsä ’Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?’ suurimmat löydökset.
Meikkimuija-kauneusbrändillä on olemassa sekä blogi, että yli 29 000 seuraajan Instagram-tili, joten nämä vinkit kannattaa ottaa talteen!
Jonnan kertoi meille muun muassa:
Kuinka paljon kauneusvaikuttajan tuottamalla sisällöllä pystytään vaikuttamaan seuraajien ostopäätöksiin
Mikä tekee vaikuttajasta uskottavan tuotesuosittelijan
Ärsyttääkö kaupallinen sisältö seuraajia ja jos kyllä, niin miksi
”Siis wau, se on eka sana joka tulee mieleen kun oon käynyt läpi VAMAN nettisivuja. Jokaisen vaikuttajan urasta haaveilevan pitäisi ainakin olla Vaman jäsen sillä tieto joka sivuilla on aivan timanttista. Ja toki myös kokeneemman vaikuttajan.
Itse sain ainakin todella paljon hyviä vinkkejä ja näkökulmia asioihin. Vamaltamat vaikuttivat myös todella hyviltä ja sisällöt tuleviin Valmaltamiin oli ihan huippuja.”
@henriikkajohanna 11,2k seuraajaa Instagramissa
Sivustomme käyttää evästeitä
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.