InstagramFacebook

Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa

Jonna Ojala, upea ja menestyksekäs kauneusvaikuttaja Meikkimuija-brändin takana jakaa juuri uunista tulleen opinnäytetyönsä ’Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?’ suurimmat löydökset.

Meikkimuija-kauneusbrändillä on olemassa sekä blogi, että yli 29 000 seuraajan Instagram-tili, joten nämä vinkit kannattaa ottaa talteen!

Jonnan kertoi meille muun muassa:

Kuinka paljon kauneusvaikuttajan tuottamalla sisällöllä pystytään vaikuttamaan seuraajien ostopäätöksiin

Mikä tekee vaikuttajasta uskottavan tuotesuosittelijan

Ärsyttääkö kaupallinen sisältö seuraajia ja jos kyllä, niin miksi

Nauhoite on jäsenille katsottavissa osiossa ”Oman kanavan kaupallistaminen”.

Mikäli et ole vielä vuosi- tai kuukausijäsen, kurkista tietopankkiin tai hyppää suoraa tutustumaan etuihimme!

”Siis wau, se on eka sana joka tulee mieleen kun oon käynyt läpi VAMAN nettisivuja. Jokaisen vaikuttajan urasta haaveilevan pitäisi ainakin olla Vaman jäsen sillä tieto joka sivuilla on aivan timanttista. Ja toki myös kokeneemman vaikuttajan.

Itse sain ainakin todella paljon hyviä vinkkejä ja näkökulmia asioihin. Vamaltamat vaikuttivat myös todella hyviltä ja sisällöt tuleviin Valmaltamiin oli ihan huippuja.”

@henriikkajohanna
11,2k seuraajaa Instagramissa

error: Hups! Sisällön tulostaminen ja/tai uudelleenkäyttö on kielletty!