Jokainen voi olla kaupallinen niin halutessaan. Se, että on kaupallinen ja tekee kaupalliseen tarkoitukseen sopivaa sisältöä ei tarkoita, että tarvitsee olla ”ostos-TV-tyrkky” tai sulautua mihinkään muottiin.
Jokainen tekee kaupallisuutta kuten parhaaksi näkee ja kokee. Kaupallisuutta aloittaessa on kuitenkin hyvä oottaa huomioon useampi eri näkökulma ja ns. valmistella oma brändi ja tili sopimaan tähän tarkoitukseen.
Sisällysluettelo
VAMALTAMAT: 10 vinkkiä tilisi kaupallistamiseen
VAMALTAMAT: Meikkimuija – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?
Sivustomme käyttää evästeitä
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.