Kaikki yhteistyöt kannattaa aina raportoida asiakkaalle, vaikka asiakas ei sitä erikseen pyytäisi. Raportointi antaa vaikuttajasta heti ammattimaisemman kuvan ja antaa mahdollisuuden käydä jatkokeskustelua tulevista kampanjoista. Raportointi on hyvä tapa myös itselle seurata mikä omassa kanavassa toimii ja mikä ei.
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.