Kaupalliseksi yhteistyöksi, eli mainokseksi, luetaan ne kerrat kun yritys sopii vaikuttajan kanssa näkyvyydestä vaikuttajan kanavassa jotakin tiettyä asiaa (esim. rahaa, alennusta, tuotepalkkiota tai palvelua) vastaan.
Se eroaa PR:stä niin, että yritys ostaa kaupallisen yhteistyön näkyvyyden, kun taas PR:ssä näkyvyys ansaitaan.
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.