Facebook on edelleen maksetun mainonnan tyyssija ja käytössä paljon henkilökohtaisena viestintävälineenä esimerkiksi ryhmien sisällä tai uutisten luku-, kommentointi ja jakamisalustana. Vaikuttajalle se on hyvä kanava toimia osana oman alan ryhmää ja jakaa sisältöään eri sivuilla sekä ryhmissä.
Suomalaisista kuluttajista Facebookin itselleen tärkeänä mediana kokee noin 55 % yli 25-vuotiaista ja 33 % 18-24-vuotiaista, samaan aikaan kun jopa 21 % ei käytä ollenkaan kyseistä palvelua. Lähes päivittäin tai päivittäin Facebookia käyttää n. 69 % yli 25-vuotiaista ja 42 % 18-24-vuotiaista (Vaikuttaja- ja some-markkinointi Suomessa 2021, Troot.)
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.