InstagramFacebook

Facebook

Facebook on edelleen maksetun mainonnan tyyssija ja käytössä paljon henkilökohtaisena viestintävälineenä esimerkiksi ryhmien sisällä tai uutisten luku-, kommentointi ja jakamisalustana. Vaikuttajalle se on hyvä kanava toimia osana oman alan ryhmää ja jakaa sisältöään eri sivuilla sekä ryhmissä.

Suomalaisista kuluttajista Facebookin itselleen tärkeänä mediana kokee noin 55 % yli 25-vuotiaista ja 33 % 18-24-vuotiaista, samaan aikaan kun jopa 21 % ei käytä ollenkaan kyseistä palvelua. Lähes päivittäin tai päivittäin Facebookia käyttää n. 69 % yli 25-vuotiaista ja 42 % 18-24-vuotiaista (Vaikuttaja- ja some-markkinointi Suomessa 2021, Troot.)

Sisällysluettelo

error: Hups! Sisällön tulostaminen ja/tai uudelleenkäyttö on kielletty!